Od vazduha i sunca novi EP sastava Gazorpazorp – recenzija

Šta sve može može da se napravi od vazduha i sunca? Može dosta toga, počneš od dva vodonika, pa malo enregije, pa helijum, pa još malo energije, litijum pa par tankih linija itako sve do gvožđa i nikla. Ne, ne brinite nije ovo lekcija iz nuklearne fizike ovo je recenzija novog EP-a sastava Gazorpazorp. Nekako, ovaj album je tako fuzion i evolutivan, naime u prvoj stvari „Ne bojim se“ muzika i tekst se sudaraju snažno kao jezgra helijuma u suncu pa sve do zadnje stvari na albumu „Outro“ kada počinju da se rađaju prvi životni elementi Bor i Ugljenik.

Pet brižljivo ispoliranih pesama tekstualno, muzički i produkcijski. EP počinje moćnom gitarskom „Ne bojim se“ sa snažnim refrenom i ozbiljnom pretnjom da postane za početak lokalni hit. Nastavak sledi odmah „Vratimo nežnost“ u grad je divna melanholija uz koju možete plesati i pokloniti svoje ruke i nežne reči između svetova, ukoliko ne onda uz ovu pesmu možete sanjati sve to isto i dopustiti mašti da ekspoldira. „Tango“  sa saksofonom uvodi nas u atmosferu urbanog mračnog milionskog grada koji miriše na alkohol i duvan, gde se roni na dah a ljubav traži uz pomoć baterijkse lampe u mračnim kutcima opšte usamljenosti, ova stvar se nalazi pod određenim pritiskom i nemojte je mućkati pre slušanja. Nastavlja se EP u sličnom ritmu sa „El matadorom“ ova stvar je stariji brat prošle pesme „Tango“, stariji brat koji je prošao više sranja u životu, „El Matador“ nas vodi još dublje u rudnike podsvesti uz gitaru koja je na momente kao bušilica a saksofon erkondišn. Kao što napomenuh na početku album se završava jednom zdravom evolucijom jednim divnim „Outro“ instrumentalom koji omekšava krajnju atmosferu i ostavlja tri tačke uz „Nastaviće se

Ovi momci imaju odraz kao Spud Webb momak od 170cm koji je 1986 na NBA all staru pobedio Michael Jordana. Dakle, nema zajebancije, za drugo EP ostvarenje ovo je vrlo ozbiljno, ovo je nova stabilna pečena tvrda cigla u zidu domaće scene koja je sve jača.  Well done Gazorpazorpovci, force is strong in You!

Jozo Vrana